Olen kiitollinen.


Kuva uudeltavuodelta 2021 - ensimmäisiä ottamiani filmikuvia. :) 


Lunta sataa. Tuulenpyörteet heittelevät hiutaleita sikinsokin. Katulampun valokeilassa putoavat hiutaleet jatkavat matkaansa näkymättömiin kohti maata. Maailma on hiljainen, kello on puoli kaksi yöllä. Istun ikkunalaudalla yhden kynttilän palaessa huoneen toisella puolella ja mietin, kuinka minulla oikeastaan on levollinen olo. Maailma on rauhallinen, eikä tuulen pauhua voi kuulla ikkunan läpi. 

Elämä ei ole täydellistä, mutta se on kuitenkin tällä hetkellä hyvää. 

Huonojen hetkien keskellä on kuitenkin hankala tuntea kiitollisuutta tai iloita aiemmista onnellisista hetkistä. Halusin vain tulla jakamaan asioita, mistä olen kiitollinen - ihan vain muistuttaakseni itseänikin. 

Kiitollisuus-lista:

Olen kiitollinen...

  • perheen ja läheisten terveydestä
  • hyvistä suhteista vanhempiin
  • ihanista ystävistä
  • rakkaasta ja tukevasta poikaystävästä
  • opiskelupaikasta alalla, joka kiinnostaa
  • kodista täällä Tampereella
  • oman mielen voimasta ja motivaatiosta jatkaa eteenpäin
  • kaikista koirista, joita olen saanut paijata kadulla
  • avusta, mitä vastaanotan päivittäin
  • tulppaanikimpusta
... ja tästä hetkestä. Lumen tuivertaessa ulkona ja muun maailman nukkuessa. 

Listaan olisi voinut tulla miljoonittain eri kohtia, mutta tuossa olivat tämän hetken tärkeimmät kiitollisuuden aiheet. Voisi varmaan yrittää taas nukkua. 

Hyvää yötä. 

Iida

Kommentit

Lähetä kommentti

Suositut tekstit